תכונות שיש למטבח

מאמרים נוספים

השיש הוא משטח העבודה של כל מטבח. עליו מונחים סירים עם תבשילים רותחים ועליו בעצם מבצעים את כל הפעולות הנדרשות טרם הבישול, במהלכו וגם אחריו. על השיש מניחים כלים רטובים או מלוכלכים ועליו גם שמים את מכשירי החשמל או את השקיות של הקניות. מכאן החשיבות של ההכרח של משטח השיש להיות חזק ועמיד במיוחד בפני תנאים לא פשוטים ששום אלמנט אחר בבית או במטבח לא מתמודד איתם. משטחי שיש גרניט למטבח עשויים מחומרים טבעיים שנוצרים בתהליכים וולקניים במעמקי האדמה, מה שמאפשר ליצור משטחי שיש חזקים במיוחד וכאלה שיהיו עמידים בפני טמפרטורות גבוהות מאד. החיתוך המדויק של והשיוף של פני שטח המשטח הופכים אותו לקל ונוח לניקוי כך שכתמים שמקורם באוכל או בהכנת תבשילים לא יישארו להרבה זמן ויהיה קל להסיר אותם ולשמור על משטח השיש נקי ומבריק כל הזמן. חשוב להדגיש שלא כל דגמי השיש גרניט למטבח עמידים לחום וחשוב מאוד לבדוק על כל דגם לפני הרכישה.

תכונות חשובות של משטחי שיש למטבח

עם הזמן וההתקדמות בטכנולוגיות הייצור השונות של ענפי התעשייה אפשר לראות שיטות עבודה חדשות שמשפרות אפילו את התכונות המעולות ממילא של משטחי שיש. שיש אבן קיסר למשל הוא סוג שיש שמעורבים בין חומרי הגלם שלו גם חומרים סינטטיים כמו פולימרים ייחודיים שמשפרים אפילו יותר את העמידות והחוזק שלו. משטחים אלה של שיש קיסר יהיו עמידים אפילו יותר ואי אפשר יהיה לראות משטח שיש כזה שיש בו שריטה, כתם או כל סימן אחר שנוצר מהשימוש בשיש. כל כתם יישאר רק על פני השטח עד שיוסר בקלות בניקוי עם סמרטוט ביתי. משטחי השיש האלה גם יהיו עמידים בפני חומרי ניקוי כימיים או חזקים שיחזירו להם את הברק ויסלקו בקלות ובמהירות כל כתם או לכלוך. שילוב של תכונות אלה הוא מה שהפך את משטחי השיש המעולים והאיכותיים למשטחי העבודה במטבח.


לבחור משטח שיש איכותי וגם מעוצב ויפה

חלק לא מבוטל בתהליך של בחירת משטח שיש גרניט או כל סוג אחר של שיש למטבח הוא הנושא של העיצוב והמראה של משטח השיש. כאשר נכנסים למטבח הרי שמשטח השיש תופס חלק גדול מאד בחלל ולכן הוא חייב לקחת חלק גם בעיצוב והמראה של המטבח כולו. כיום אפשר להתרשם מאינספור סוגים ודוגמאות של משטחי שיש כך שכל מי שמעצב את המטבח שלו יכול לבחור את הדגם או הדוגמה שהוא אוהב ומתאימים להעדפות האישיות שלו ולכל האלמנטים האחרים במטבח שמשפיעים על המראה ועל העיצוב. חשוב לדעת שהתקנה של שיש במטבח היא השלב האחרון בתהליך שכולל בחירה, הבנה אודות ההבדלים בין הסוגים השונים, קבלת ייעוץ מקצועי וכמובן בדיקה של המידות, הצורה והעובי הדרוש לכל לקוח. הבחירה בשיש גרניט טבעי למטבח נותן משמעות לבית, מאחר וכל לוח של שיש גרניט אינו דומה לשני, כך שהייחודיות בביתכם תהיה בולטת מאוד.


שיש מצדה הכתובת שלכם להזמנת משטח שיש למטבח. התהליך כולו מתבצע במקצועיות ובהתאמה מלאה להעדפותיו של כל לקוח.