שיש גרניט למטבח: איכויות, תחזוקה ועיצוב

מאמרים נוספים

שיש גרניט למטבח: איכויות, תחזוקה ועיצוב

שיש גרניט הוא בחירה פופולרית ומרהיבה למטבח, המספקת לך לא רק פונקציות מעולות, אלא גם מראה אלגנטי ועממי. במאמר זה, נתמקד ביתרונות המרכזיים, הכללים לתחזוקה נכונה ואיך ניתן לעצב את המטבח שלך באמצעותו.

חשוב לדעת, שיש מסוג גרניט הוא טבעי שנחצב ממש מההרים והגוונים שלו הם טבעיים ואמיתיים מסלע שקיים אלפי שנים. השיש שנחתך בקוביות ענקיות נחתך במפעלים ובמכונות מיוחדות ללוחות שיש למטבח.


יתרונות שיש גרניט למטבח:

חוזק ועמידות:

חומר יציב ועמיד לאורך זמן (ברוב הדגמים), המתמודד בקלות עם לכלוך, לחות ולחצים. העמידות שלו יוצרת משטח שימושי וארוך טווח.

גרניט

עיצוב מרשים:

שיש הגרניט מציע מראה אסתטי, יוקרתי ומשובח למטבח. המגוון בצבעים והטקסטורות מאפשרים לך למצוא את המראה המושלם לדיוק כמו שאתה רוצה עם גוונים מיוחדים, עמוקים ואותנטיים למטבח.


קלות ניקוי:

השטח החלק והלא מצטבר של גרניט הופך אותו לקל לנקות ולשמור עליו, בשיש למטבח מסוג גרניט אין בעיה של ניקוי וזה דבר שמבוצע בקלות. 


עמידות בפני חומרים כימיים:

שיש גרניט עמיד בפני חומרי ניקוי וחומרים כימיים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת למטבח, שבו תמיד ישנם נוזלים וחומרים כימיים.


תחזוקה:

בכדי לשמור על השיש שלך כחדש לאורך זמן, כדאי לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:


סליקת נוזלים:

שטיפה יומית באמצעות מים חמימים וסבון עדינים מספיקה להסיר את הלכלוך היומיומי. חשוב למנוע שימוש בחומרים אגרסיביים שיכולים לפגוע במראה השיש.


הימנעות מסדקים:

מניעים כמו להניח תחתיות קירות עץ מטבעת ולהתמנות מלהפעיל כלים מתכתיים על גבי השיש יכולים למנוע סדקים בשטח.


אין להניח חפצים חמים ישירות על השיש:

כדי למנוע פגיעה מחום יתר, כלים חמים כמו סירים מומלץ לא להניח במשטח השיש ישירות, יש להניח על תחתית מחמימה, ניתן לבקש משטח לסירים מחברת השיש המוכרת את המשטח.


עיצוב המטבח עם שיש גרניט:

מעבר לתכונותיו הפונקציונליות, הוא מאפשר גם לעצב את המטבח שלך בצורה מרהיבה עם מבחר ענק של סגנונות שיש למטבח: שיש שחור עם גידים זהב, שיש אפור חלק, שיש בז' בגווני זכוכית (טאג' מאהל), שיש שחור חלק, שיש לבן עם גידים, שיש אוניקס ועוד. ניתן גם לעצב את השיש לשולחנות במטבח, סלון, מרפסת וכך תוכלו ליצור שולחנות אי במטבח משיש גרניט בגוונים שונים שיתאימו לעיצוב המטבח שלך. השולחן יהפוך למרכז תשומת לב במטבח. 

שיש גרניט הוא לא רק בחירה פונקציונלית אלא גם אסתטית למטבח. בעזרת התחזוקה המתאימה והעיצוב הנכון, ניתן ליהנות ממראה מרהיב ולא פחות מחזק שימושי לשנים רבות וגם להפוך לגאון שף במטבח שלך.


שיש מצדה מציעים לכם מגוון סוגים של שיש למטבח - התקשרו עוד היום להצעת מחיר משתלמת!