איזה שיש מתאים למטבח חוץ בחצר ובגינה

מאמרים נוספים

שיש למטבח חוץ - לחצר ולגינה


האם כל שיש מתאים למטבח חוץ?

ישנם סוגים רבים של שיש למטבח, אך רק חלקם מתאימים למטבח חוץ. במטבח חוץ בחצר, מרפסת, גינה, גג ועוד יש מזג אויר שמשתנה במשך ימות השנה ובמיוחד במדינת ישראל שהאקלים בה הוא קיצוני עם שמש חזקה וטמפרטורות גבוהות בימות הקיץ וגשם עז מלווה בקור בחורף.


שיש קוורץ מתאים למטבח חוץ?

דגמי שיש קוורץ למטבח כגון שיש אבן קיסר, שיש סיליסטון, שיש קיי סטון, שיש אנובה לא יתאימו למטבח חוץ מפני שהחום והקור פוגעים בחוזק ואיכות השיש והוא יכול להישבר ואף לקבל שיפוע. ישנם דגמי שיש למטבח מסוג גרניט טבעי שברובם לא מתאימים משום שהם לא מספיק חזקים ובמשך הזמן יתכן והגוון ישתנה ויאבד את מראהו הטבעי.


איזה שיש מתאים למטבח חוץ?

מכל דגמי השיש למטבח דגמי השיש פורצלן הם המתאימים ביותר למטבח חוץ, משום ששיש פורצלן עשוי מזכוכית דחוסה במעלות גבוהות והוא חסין לכל מוצר חם ולסירים רותחים. שיש גרניט פורצלן הוא קשיח, אינו סופג, לא מאבד את הגוון (ממש כמו ריצוף גרניט פורצלן) ולכן הוא יכול להחזיק למשך זמן רב במטבחי חוץ. חלק מדגמי השיש פורצלן למטבח הם מגיעים בגוון מבריק ורגישים יותר לסריטות ולכן פחות מומלצים במטבח חוץ, אך הפורצלן בגימור מט או סאטן מתאים ביותר לכל מטבח חוץ.


דגמי שיש פורצלן המומלצים למטבח חוץ

ישנם דגמים רבים של שיש פורצלן למטבח חוץ, אך החברות המובילות בשיש פורצלן הם חברת אבן קיסר, פורצלן אינפיניטי, דקטון, פורצלן אטלס. חברות אלו מייצרות את משטחי השיש בטכניקות מתקדמות וברמה גבוהה אשר גורמות למשטח הפורצלן להיראות חדש ויוקרתי לאורך זמן. לחברת דקטון מס' דגמי שיש למטבח אשר מיועדים במיוחד למטבחי חוץ עם טקסטורה נעימה ופחות חלקה.

לשיש דקטון ישנם מספר דגמים שמיועדים במיוחד למטבחי חוץ: 

Gk07 Ceppo dekton

Tk05 Sabbia dekton

Tk06 Marmorio dekton

Vk01 Nebbia dekton

Vk02 Avorio dekton

Vk03 Grigio dekton

Vk04 Grafite dekton

טיפ נוסף: מאחר והחום בישראל גבוה ומשטח השיש מתחמם מאוד בקיץ, מומלץ לבחור שיש פורצלן בהיר למטבח חוץ מאחר והוא סופג פחות חום מאשר שיש שחור.


מעוניינים בשיש למטבח חוץ? פנו למקצוענים של שיש מצדה ותקבלו את השיש המתאים ביותר עבורכם: 077-7884088