כיור מובנה בשיש למטבח

מאמרים נוספים

כיור מובנה בשיש למטבח


האם כדאי לעשות כיור מובנה בשיש קיסר למטבח? בשיש גרניט למטבח? בשיש פורצלן למטבח? ננסה לעשות סדר בכל הנושא של כיור מובנה בשיש למטבח.


לקוחות רבים אשר צריכים שיש למטבח מתלבטים ומתחבטים בשאלה האם לעשות את כיור המטבח מחומר השיש של המטבח כפי שנקרא "כיור מובנה" או לקנות כיור מטבח שיותאם לשיש מטבח, כיורי המטבח עשויים מכל מיני חומרים כגון: כיור נירוסטה, כיור גרניט, כיור קוורץ, כיור חרס ועוד.

לכל אחת מההחלטות משמעויות רבות למטבח ולכיור מטבח וההחלטה בעניין זה חשובה מאוד, ולכן אנו ננסה לעשות סדר בדברים. כמובן שמאוד יפה ופרקטי לעשות כיור מובנה בשיש למטבח מאותו חומר של השיש עצמו, אך לא תמיד זה מומלץ ולא בכל מטבח זה מתאים.

חשוב לדעת ששיש למטבח עשוי מכל מיני חומרים וגוונים, יש שיש גרניט, שיש אבן קיסר, שיש פורצלן, שיש דקטון ועוד. כשמייצרים כיור מובנה במפעל צריך לדעת לבצע אותו בכל כיור לפי החומר שלו, כיור מובנה משיש גרניט מיוצר בצורה שונה מכיור מובנה בשיש פורצלן.

כיור מובנה צריך להיות עם תמיכה מתחת לכיור כדי שהכיור יחזיק לאורך זמן ולא ייפול, כמו כן יש לעשות הדבקה טובה ומקצועית של הכיור במפעל עם החיזוקים הנדרשים וכן לעשות שיפועים למים ככל והלקוחות מבקשים זאת, ישנם לקוחות שמעדיפים שהמשטח בכיור מובנה יהיה ישר כדי שיהיה אחיד. בנוסף יש לבדוק את ענין האחריות לשברים ונזקים מול הספק. ישנם לקוחות שמעוניינים בכיור מובנה משיש גם לאמבטיה וזה דבר שגם אפשר לבצע.

לסיכום: כיור מובנה בשיש למטבח הוא מדהים ויפה אך יש לדעת איך לבצע אותו, אנו בשיש מצדה עובדים עם מכונות חיתוך ועיבוד שיש CNC כך שהתוצאה של השיש למטבח והכיור למטבח יוצאת יפה.


מעוניינים בשיש למטבח עם כיור מובנה? פנו למומחים של שיש מצדה 077-7884088