איך לבחור שיש למטבח בצורה הטובה ביותר?

מאמרים נוספים

כדי לדעת לבחור את השיש או המשטח הנכונים, צריך קודם להבין את ההבדל בין השניים.

בעוד שצרכנים רבים נוהגים לקרוא לכל משטח למטבח, בשם שיש, המציאות היא שמרבית המשטחים אינם עשויים שיש בכלל. המראה שלהם אולי דומה אבל אלו משטחים שמיוצרים בצורה אורגנית ע"י מפעלים מיוחדים, תרכובות שונות של קוורץ או מינרלים בתנאי ייצור מוקפדים.

משטחי שיש טבעי– נוצרים בטבע במעמקי האדמה בתהליך גיאולוגי שאורך מאות ואלפי שנים, במהלכן החומרים הנכונים בשילוב טמפרטורה גבוהה מאוד ולחץ רב, יוצרים בסופו של דבר משטחים טבעיים שנחצבים ומשמשים כמשטח שיש למטבח, שכמו שכבר ניתן להבין, הם ממש נוצרים בטבע ואנו רק משתמשים בתוצר נפלא וטבעי.


התחלתם לחפש את המשטח למטבח שלכם? בטוח שראיתם איזה שפע של דגמים שמוצעים לכם.

המשטח הנפוץ במטבח הישראלי, הוא אבן קיסר שהפך למאוד פופולרי בעשורים האחרונים, וזה כנראה בגלל כמות הדגמים הרבים שקיימים באינטרנט.

משטחי אבן קיסר מיוצרים בישראל בטכנולוגיה מתקדמת שמשלבת קוורץ עם מינרלים שנדחסים בטמפרטורות גבוהות עד לקבלת המשטחים.

יש כל כך הרבה דגמים של אבן קיסר, במחירים שונים וסגנונות שונים, עד כדי כך, שכל אחד יוכל למצוא משטח לשביעות רצונו, וכמובן במסדרת התקציב שלו.

המחיר של שיש קיסר נחשב לאטרקטיבי במיוחד ולכזה שמספק תמורה מאוד גבוהה ביחס למחיר ולכן הוא נחשב לשיש נורא משתלם ונפוץ בישראל.

יחד עם זאת, לאבן קיסר יש כמה נקודות חולשה ביחס לחלק מהמתחרים ובכלל זה היכולת לעמוד בטמפרטורות גבוהות ושריטות.

חשוב לציין שזה לא אומר שהקיסר לא איכותי, אך אם אתם הולכים להניח עליו סיר רותח, כדאי שתיעזרו בתחתית, כי אחרת הוא עלול להיסדק, להישבר, להתפוצץ. 


גרניט פורצלן הוא אחד מהמשטחים הפופולריים ביותר בארצנו היום מכמה סיבות

משטחים איכותיים, שמיוצרים על ידי יצרנים רבים (כל אחד עם הטכניקות שלו אך הבסיס דומה) מסביב לעולם. בקצרה גרניט פורצלן מביא לידי ביטוי את כל היתרונות האפשריים כמשטח למטבח  - עמידות מאוד גבוהה לטמפרטורות קיצוניות – כלומר ניתן להניח על גביו סירים ותבניות חמים מאוד בלי צורך בתחתית, ובלי התעסקות מיותרת מצד שני, מנגד הוא גם נורא עמיד לקור, ולא ניזק ממנו.

עמידות לשריטות ושחיקה – מתארים לעצמכם איך זה לחתוך בשר, או סלט על המשטח בלי קרש חיתוך? עם מרבית דגמי הפורצלן זה בהחלט אפשר, כי הוא עמיד בפני שריטות.

חוזק – אלה המשטחים החזקים ביותר והם ידועים בשל חוזקתם העמידה.

קל לניקוי – פורצלן כמעט שאינו סופח כתמים ואם כבר הוא התלכלך, תוכלו לעשות שימוש כמעט בכל חומר ניקוי, לרבות החזקים ביותר שיגרמו נזקים למשטחים אחרים אבל לא לפורצלן.


הרבה יתרונות ללא ספק, אך האם אתם צריכים לשלם על כך מחיר כספי יקר?

לא חייב, אנו מאמינים שהבחירה בטובה ביותר היא כזאת שמשלבת שימושיות, מראה ותקציב ועם כל כך הרבה משטחים שמוצעים למכירה, תוכלו לעשות את זה בלי בעיה, תוכלו למצוא משטח שישמש אותכם לכל מטרותיכם, בעיצוב יפה, ובמחיר מספיק הגיוני עבורכם.

הבחירה הטובה ביותר היא, זאת שמשלבת בין היכולת של המשטח לענות על הדרישות שלכם ולהתאים מבחינה עיצובית וכל זה במסגרת התקציב שעומד לרשותכם, בקיצור אם אתם מבשלים הרבה ומלכלכים הרבה, גרניט פורצלן יכול מאוד להיות השיש עבורכם.

השלב הראשון הוא להגדיר את התקציב שעומד לרשותכם. אחרי שתבינו במדויק כמה כסף אתם מוכנים ויכולים להשקיע בשיש, ניתן יהיה להתמקד בסוגים שעומדים במסגרת. לרוב תוכלו למצוא משטחים מעולים כמעט בכל תקציב, אבל אם רוצים משטח איכותי במחיר מוזל, אפשר ללכת מעט אחורה אל קולקציות ישנות יותר, דבר שנפוץ בישראל, ובכך לחסוך עלויות.

התאמת משטח שיש לביתכם ולנוחיותכם

להתאמה של המשטח לדרישות שלכם יש משמעות מאוד גבוהה והיא זאת שתכריע את כף המאזניים, אם המשטח יהיה בסופו של דבר שימושי או שיתברר כהשקעה מיותרת וחמור מכך.

בהשקעה כזו גדולה, עדיף למצוא מוצר שעבורכם הוא יהיה "מוצר מנצח", ושיתאים לכל השימושים שלכם, מה שטוב לאחר, לאו דווקא ישמש אותכם כמו שצריך.

כשאתם בוחרים משטח תחשבו גם על הפעילות היום יומית שלכם במטבח, האם אתם צריכים משטח שעמיד לטמפרטורות מאוד גבוהות ושמאפשר לכם לחתוך עליו כל דבר באופן ישיר.

לא צריך להיכנס לחובות רק כדי לרכוש את המשטח הכי טוב, כאמור יש המון משטחים בשוק במחירים שונים ובסגנונות שונים, כך שתמיד יהיה משטח אחד לפחות שיהיה טוב עבורכם ולדרישותיכם.


עם מגוון כל כך רחב של יצרנים ודגמים, סביר להניח שהמראה לא יהווה מכשול ולמצוא דגם אהוב שנראה טוב ושישתלב בדיוק כמו שרציתם במטבח שלכם, זה לא יהיה מסובך גם בתקציבים נמוכים.

ההמלצה היא לבחור במשטח לפי התקציב שעומד לרשותכם ואז לצלול פנימה אל תוך מגוון הדגמים שיכלול בדרך כלל עשרות רבות, ולאחר מכן לרכז את כל המוצרים שבחרתם בהתאם לתקציב ולטעמכם האישי, לכתוב לכל משטח מה היתרונות שלו עד שתגיעו לתוצאה של השיש הטוב ביותר עבורכם.

שילוב של שלושת הנקודות והכרה של המשטחים הנפוצים, תעזור לכם להגיע להחלטה הנבונה ולרכוש משטח איכותי בתקציב המתאים.

שיש מצדה – ייצור והרכבת שיש למטבחים בישראל

התקשרו לפגישת ייעוץ והזמנות: 077-7884088

לאתר https://www.i-marble.co.il/