שיש לאי מטבח – מה החומר המומלץ ביותר?

מאמרים נוספים

כולנו מכירים את כל סוגי שיש למטבח הקיימים בשוק השיש, החל משיש אבן קיסר, שיש גרניט, שיש סיליסטון, שיש דקטון, שיש פורצלן אינפיניטי, פורצלן אבן קיסר, פורצלן אסקלה ועוד, כל אלו מתאימים לשיש מטבח. בשנים האחרונות נכנס טרנד אדריכלי ועיצובי של השמת משטח שיש כשולחן סלון, מטבח, פינת אוכל, שולחן מרפסת ובעיקר שיש לאי מטבח. בעבר לקוחות רבים עשו אי מטבח מבוצ'ר עץ, אך מאחר והוא אינו עמיד בפני כתמים, חיתוכי סכין ושברים לכן גם האי מטבח נעשה משיש מטבח.

ישנם יתרונות משמעותיים לאי מטבח מחומר של שיש ובמאמר שלפנינו נסקור את כל היתרונות והחסרונות בזה.


השיש לאי מטבח המתאים ביותר

השיש המומלץ ביותר בישראל לשיש במטבח ובאי מטבח הוא שיש אבן קיסר, השיש חזק ועמיד לאורך זמן במטבח, מתנקה בקלות ופחות סופג לכלוך וחומרים. גם כשהשיש יתלכלך יהיה ניתן לנקות אותו בקלות באמצעות חומרי ניקוי כגון אסטוניש ובמקרים חריגים בחומרי ניקוי חזקים יותר. באי מטבח בדרך כלל יושבים לאכול ומטבע הדברים ישנו לכלוך, לכן מומלץ לבחור את השיש למטבח החזק והטוב ביותר.


שיש גרניט לאי מטבח

לשיש גרניט יתרונות משמעותיים מאוד במטבח ובמיוחד באי מטבח מאחר ולשיש גרניט יש טקסטורה טבעית, עמוקה ומיוחדת ובוודאי זה יעשיר את האי מטבח שלכם. 

ישנם סוגי שיש גרניט למטבח עם גידים חזקים ובולטים ויש גם שיש גרניט שהוא חלק או ממש זכוכית (שיש אוניקס), בשורה התחתונה לא משנה באיזה שיש גרניט למטבח תבחרו כי כל דגם הוא מיוחד וייחודי מאחר ושיש גרניט הוא טבעי ונחצב ממעמקי האדמה (לא מיוצר במפעל כמו שיש קיסר ושיש פורצלן למטבח) ולכן כל לוח שונה מהשני.


שילוב של שני סוגי שיש במטבח

לאחרונה ישנו טרנד של אדריכלים ומעצבים בישראל לעשות שיש למטבח בגוון אחד והשיש באי מטבח בגוון אחר, למשל שיש מטבח בגוון בהיר ושיש אי מטבח בגוון כהה. ישנם לקוחות שמעדיפים שהשיש במטבח ובאי מטבח יישאר באותו גוון, לכן מומלץ לבדוק לפני שבוחרים את השיש מה הויז'ן שלכם ומה הדרישות למענה מושלם בשיש למטבח.

חשוב לבדוק גם לפני שבוחרים שיש לאי מטבח אם יש בתכנית מטבח כיור באי, לשם כך חשוב לתכנן את השיש באי מטבח בצורה הנכונה ביותר כדי לקבל את התוצאה הרצויה במטבח כולו. 


אם אתם מעוניינים בשיש למטבח ושיש לאי מטבח פנו לאנשי המקצוע של שיש מצדה ותקבלו ייעוץ מקצועי לבחירת שיש למטבח 077-7884088