משטח שיש לשולחן

מאמרים נוספים

בשנים האחרונות רווחת התופעה של ייצור משטח לשולחן מלוח של שיש גרניט טבעי או משטח פורצלן או משטח קוורץ קיסר ועוד.

כידוע לכולנו לוחות השיש (בעיקר של המטבח) הינם חזקים מאוד ומרשימים ביופיים הן מבחינת הטקסטורה והן מבחינת הגימור גם בגוון המט וגם בגוון המבריק, לכן לקוחות רבים, מעצבים ואדריכלים בוחרים לעשות שולחן עבודה, שולחן סלון, שולחן מטבח, שולחן חצר מאחד מסוגי לוחות השיש: גרניט, פורצלן, דקטון, אסקלה, אטלס, אנובה, שיש קיסר וכו'


למה כדאי לעשות שולחן סלון/מטבח חוץ ממשטח שיש?

לשולחן ממשטח שיש יש יתרונות רבים על פני משטחים אחרים, בראש ובראשונה לוח שיש הוא גדול  מאוד ועבה כך שהמוצר חזק מאוד ועמיד לאורך זמן, בנוסף מאחר והלוחות מיוצרים על ידי החברות המובילות בעולם והם מיועדים למטבח הם חזקים מאוד. כמובן שחשוב שמשטח השיש בשולחן יהיה על רגליים חזקות ועמידות.

מאיזה חומרים אפשר לייצר שיש לשולחן?

   

למעשה ניתן לייצר שיש לשולחן מכל סוגי השיש שמיועדים למטבח: שיש גרניט טבעי, שיש קוורץ אבן קיסר, שיש אנובה, משטח פורצלן אטלס, משטח פורצלן אסקלה, משטחי דקטון ועוד. חשוב לדעת שלא כל החומרים מתאימים לכל השולחנות, למשל לא מומלץ לשיש שיש קיסר בשולחן שמיועד לגינה או למרפסת מאחר והקור בחורף והחום בקיץ יפגעו באיכות המשטח והוא יכול אף להיסדק או להישבר! לכן במטבח או בשולחן חוץ (מרפסת או חצר) מומלץ לשים בשולחן משטח פורצלן.

איך בוחרים משטח שיש לשולחן?

כדי לבחור משטח שיש או פורצלן לשולחן מומלץ מאוד לדעת מה הגוון הרצוי, אם הבית בסגנון כפרי אז חשוב לבחור גוון תואם בסגנון של שיש גרניט טבעי, אם הבית הוא מודרני ובעל דלתות פנים מאת דלתות גמליאל אז מומלץ לבחור שיש בסגנון חדשני של אבן קיסר או פורצלן.

משטח שיש לשולחן בוחרים אצל המקצוענים

לסיכום, אם אתם רוצים לעשות שולחן עבודה או שולחן בסלון משיש אל תהססו ופנו למומחים של שיש מצדה שיציעו לכם מגוון רחב של דגמי שיש בהתאמה אישית שירימו את הבית שלכם. כמובן שצוות המרכיבים של שיש מצדה יגיע לביתכם כדי לבצע את המדידה בצורה מקצועית ולאחר מכן את ההרכבה.