בחירת שיש פורצלן למטבח

מאמרים נוספים

מה היתרונות בשיש פורצלן למטבח ומה החסרונות? 

כשבוחרים שיש למטבח חשוב להבין מה הצרכים שלנו במטבח, האם הבישולים והסירים הם חלק משמעותי במטבח או שהשיש הוא יותר ליופי ופחות לשימוש השוטף ביום יום. משטחי השיש פורצלן למטבח הם הדבר החם והחדשני בתחום השיש למטבחים בשנים האחרונות, עד אז היה רק את השיש גרניט למטבח (שיש טבעי) ושיש אבן קיסר המיוצר מקוורץ.

שיש פורצלן למטבח הוא הבחירה האידיאלית בכל מטבח ישראלי הן מבחינת הנראות היפה והיוקרתית והן מבחינה פרקטית, המשטח של הפורצלן יוצר מראה אחיד ומושלם כזה שייתן מענה לכל החלומות בשיש למטבח.

האם ניתן להניח סירים חמים על שיש פורצלן במטבח?

לקוחות רבים שבוחרים שיש פורצלן למטבח מעדיפים אותו בגלל חוזק החומר שמיוצר בטמפרטורה גבוהה ומפעלי יוקרה אשר נותנים לפורצלן חוזק שמונע ממנו שבירה ונזק במגע עם חום, כך שגם סיר רותח שיצא מקודם מהתנור ניתן להניח אותו על משטח השיש גרניט פורצלן במטבח והוא יישאר שלם, חזק נקי ומושלם. זה נותן יתרון משמעותי בכך לשיש מטבח מאחר ואין צורך במוצרים נוספים לסירים חמים אלא שמים ישירות את הביר הרותח על משטח השיש.

שיש גרניט פורצלן למטבח מט או מבריק?

חשוב לדעת שמשטחי גרניט פורצלן למטבח מגיעים גם בגימור מט וגם בגימור מבריק, כך שתוכלו לבחור את המשטח המתאים ביותר למטבח שלכם ללא חשש. ברוב דגמי השיש פורצלן המט מגיע במגע רך ונעים (גימור משי) והמבריק לעומתו נראה ממש כמו מראה בגימור בוהק ומדהים. חשוב להדגיש שדגמי הפורצלן המבריקים רגישים לסריטות בשימוש במטבח (מלבד חברת אינפיניטי שנותנת אחריות גם על הדגמים המבריקים).

חברת שיש מצדה מעבדת את מיטב משטחי השיש פורצלן למטבח מהחברות המובילות בעולם באיטליה, ספרד ועוד. לשיש גרניט פורצלן מבחר רב של דגמים באיכות וברמה הגבוהה ביותר, החברות המובילות בתחום הם: חברת אבן קיסר שמייצרת משטחי פורצלן, פורצלן אינפיניטי, דקטון, אטלס ועוד. 

יש עוד כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים שיש פורצלן למטבח, אין אפשרות לעשות קנט עוצר מים במשטח השיש, כמו כן חשוב לחתוך שיש פורצלן רק במכונת CNC (מכונת חיתוך לייזר מדויקת), לחברת שיש מצדה יש את הציוד ומכונות CNC לחיתוך שיש המתקדמות בעולם.

כיום מיטב האדריכלים והמעצבים המובילים בישראל חושבים כי שיש פורצלן למטבח זה המוצר החם והעדכני ביותר במטבחים להגשמת החלומות, אם אתם מעוניינים באחד מדגמי הפורצלן למטבח פנו למומחים של שיש מצדה ותקבלו מענה מהיר ושרות מקצועי077-7884088