בחרתם שיש קיסר? סימן שבחרתם נכון!

מאמרים נוספים

שיש קיסר הוא לא פחות ולא יותר מאשר הפייבוריט של הישראלים, ויש כל כך הרבה סיבות מדוע. היכן שלא תביטו, תראו מטבחים המאובזרים בשיש אבן קיסר, שלכולם יש דבר אחד במשותף כולם יפים באופן יוצא דופן. אם בימים אלו ממש אתם מצויים בהליך של שיפוץ המטבח או החלפת שיש למטבח, או שהחלטתם שהגיע הזמן לרענן קצת ולהכניס צבע חדש הביתה, הכירו את שיש קיסר.

כל החיים עם שיש אבן קיסר

ואם נגיד לכם שאתם יכולים להיות בטוחים כי שיש אבן קיסר מגיע עם אחריות לכל החיים? כן, קראתם נכון, כל החיים. טרנדים יבואו, טרנדים ילכו, תחליפו רהיטים, תחליפו מוצרי חשמל, תחליפו ארונות, אבל השיש יישאר איתכם תמיד, עמיד, רענן ויפה ממש כמו ביום בו קניתם אותו. כאמור, יש רומן ארוך-שנים של הישראלים עם שיש קיסר שמשווק ע"י חברתנו (שיש קיסר היא חברה כחול-לבן, אגב). הוא מלווה בנאמנות עשרות אלפי בתים ישראלים, מוסיף להם טאץ' של צבע, יוקרה וסטייל, ולכן לא קשה לנחש שהמגמה הזאת לא צפויה לעצור. כלומר, בחרתם שיש אבן קיסר, בחרתם בהכרח את הטוב ביותר לבית שלכם.

לא מתפשרים כשקונים שיש למטבח

מרבית האנשים יגידו לכם בלי לחשוב פעמיים, שכאשר הם מאבזרים את המטבח שלהם ובפרט כאשר הם רוכשים שיש, הם עושים זאת מתוך הנחה שהשיש אותו הם רוכשים יחזיק מעמד לשנים. במשך שנים הם יוכלו ליהנות מהיופי שלו, יוכלו להתגאות בשיש למטבח שלהם, יוכלו לבשל, יוכלו לארח, ויוכלו לדעת שהם בחרו נכון. גם אנחנו בשיש מצדה מקפידים על זה, ולכן חשוב לנו להציע ללקוחות שלנו רק את הטוב ביותר. לא לחינם, שיש קיסר הפך להיות מותג מוכר, ביטוי שגור ושם שעולה בכל פעם שישראלים מגיעים לחלל התצוגה. הם יודעים שהם רוצים את הטוב ביותר, מותג חזק ומוכר, שם מוכר בכל בית, שהוא הטוב ביותר שיש לישראל להציע. אחריות לכל החיים מהווה דובדבן של הקצפת. השיש, אשר עשוי מ-90% קוורץ איכותי, מאופיין בעמידות גבוהה, ומעבר לזה – בהרבה מאד סטייל. גם בעוד עשורים, עם השינויים הצפויים בעולם העיצוב בכלל ועולם המטבחים בפרט, מובטח לכם מטבח מושלם. ככה זה כשהולכים על השילוב בין שיש אבן קיסר ובין שיש מצדה – אתם יכולים לדעת שבחרתם טוב, ולדעת שמצפות לכם עוד שנים ארוכות מאד ביחד.