שיש למטבח - בהיר או כהה

מאמרים נוספים

שיש למטבח - בהיר או כהה? חלק או מקושקש?

כשבוחרים שיש למטבח חשוב לדעת שיש הרבה סוגים של שיש למטבח, החל משיש קוורץ, גרניט טבעי ופורצלן. בכל אחד מסוגי השיש למטבח שהוזכרו ישנם הרבה גווני שיש וגימורים. 


בחירת שיש למטבח

לפני שבוחרים שיש למטבח צריך לראות מה הצבע של השיש שיתאים בצורה המרבית למטבח, הן מבחינת הוויזואליות והן מבחינת הפרקטיות. עד שקונים שיש למטבח חשוב שהוא יתאים במקסימום לצרכים של דיירי הבית.

כשלקוחות בוחרים שיש למטבח השאלה המרכזית והראשונה שעולה היא האם לבחור שיש בהיר או כהה? שיש חלק או מקושקש? מבריק או מט?

ובכן, התשובה לזה היא לא חדש משמעית, זה תלוי מאוד מה גוון המטבח שנבחר וכן האם הבית מואר או חשוך. לדוגמא, אם המטבח ללא חלונות ולא מלא בתאורה טבעי שנבחר למטבח שיש בהיר שייתן תחושה של אור. אם המטבח הוא גדול ומואר אז בהחלט ניתן לבחור שיש כהה ואפילו שחור.


ניגודיות שיש למטבח

חשוב לקחת בחשבון בבואינו לבחור שיש למטבח, מה הגוון של ארונות המטבח כי צריך שיהיה חיבור בין הארונות לשיש או ליצור קונטרס. כיום המצבים והאדריכלים מעדיפים ליצור את הניגודיות בין ארונות המטבח לשיש מטבח כדי לעשות את המטבח למעניין לאורך זמן.

יש לציין כי כיום רוב סוגי השיש למטבח מגיעים בגוונים רבים, בהירים וכהים, שחורים ולבנים וכן בשילוב גוונים בשיש עצמו, לכן חשוב מאוד לעשות בירור מוקדם לגבי השיש למטבח שייתן מענה מושלם לכל הצרכים והשאלות.

כשמבינים את הצרכים של דיירי הבית ומאידך את החלומות לשיש מסוים, יכולים לבחור בקלות את השיש למטבח כזה שיגשים את החלום וישרת אתכם לאורך זמן.


שכבה נוספת לעיצוב המטבח

חלק בלתי נפרד ממטבח ובאופן כללי גם מעיצוב הבית הוא השטיח. אנו ממליצים לכם להניח שטיח יפה, היום תוכלו למצוא גם שטיחים עגולים מהממים שישלימו את האווירה בחדר. שימו לב שאחת לתקופה תצטרכו לבצע ניקוי שטיחים, במיוחד משטיח ששהה במטבח שם מצטבר הרבה לכלוך.


שיש מצדה – מומחים בשיש למטבחים כבר שנים רבות לשרותכם בכל שאלה.