הבדלים בין שיש למטבח בגימור מבריק וגימור מט

מאמרים נוספים

ישנם סוגים רבים של שיש למטבח, כגון שיש אבן קיסר העשוי מקוורץ, שיש גרניט למטבח שנחצב מהטבע, שיש גרניט פורצלן למטבח העשוי מפורצלן בשילוב זכוכית ועוד סוגי חומרים. בחלק מסוגי השיש הגימור מגיע בגימור מבריק או בגימור מט ובחלק מסוגי השיש הוא מגיע רק בסוג גימור מסוים (מבריק או מט).


שיש אבן קיסר למטבח הוא מבריק או מט?

שיש אבן קיסר ודומיו (כגון: שיש סיליסטון, אנובה, קוואנטה, קיי סטון) עשוי מחומר קוורץ, חומר זה זה הוא מינרל טבעי חזק ואיכותי שנותן מענה מושלם למטבח אך הגימור הוא בהברקה לא מלאה והוא לא ממש נראה כמו מראה שאפשר לראות את ההשתקפות במשטח השיש. שיש קיסר מגיע גם בגימור מט ובחלק מהדגמים אף בגימור סאטן (מט עם קצת הברקה).

שיש גרניט פורצלן למטבח הוא מבריק או מט?

לשאלה זו יש תשובה ברורה ביותר! שיש פורצלן למטבח מגיע בגימור מט לגמרי ובחלק מהדגמים יש מבריק בהברקה מלאה, כך שניתן לראות את משטח השיש ממש כמו מראה ומקבלים השתקפות מלאה של הדברים מעל השיש. כמובן שיש לקחת בחשבון שחלק מהחברות המייבאות ומשווקות שיש פורצלן למטבח לא נותנת אחריות על סריטות ככל ויהיו במשטח שיש מבריק למטבח (חברת שיש קיסר לא מייצרת שיש פורצלן למטבח בגימור מבריק אלא רק במט בגלל החשש לסריטות). בהקשר זה יש לציין את שיש אינפיניטי שיש עליו אחריות גם על הדגמים המבריקים!


שיש גרניט למטבח בגימור מבריק או מט?

שיש גרניט טבעי למטבח בחלק ניכר מדגמי השיש הידועים, הפופולריים והאהובים מגיעים גם בגימור מבריק וגם בגימור מט: שיש טאג' מאהל, שיש נגרסקו, שיש אבסולוטו, שיש בלוודר, שיש טיטניום ועוד. 

איזה גימורים נוספים קיימים בשיש למטבח חוץ ממט ומבריק?

בשיש גרניט למטבח ישנו גימור נוסף של שיש והוא גימור סאטן/לדר, הגימור הזה הוא חצי מט וחצי מבריק, פרקטי, נעים ונח למטבח. הגימור הזה הולך ונהיה פופולארי ומרשים, אך לא בכל הדגמים ניתן לקבל את הגימור הזה.

לסיכום, כמו בכל דבר גם בסוגי שיש למטבח ישנם יתרונות וחסרונות לגימור מבריק ולגימור מט בשיש. לפני שרוכשים שיש למטבח חשוב לעשות לבדוק מה מתאים ביותר עבורכם, שיש מט או שיש מבריק, למשל אם חזית ארונות המטבח בגימור מבריק אז חשוב שגם השיש יהיה מבריק ואם חזית ארונות המטבח בגימור מט גם השיש במטבח יהיה מט. בנוסף, אם הבית ללא תאורה חזקה ובלי אור שמש חשוב כן לקחת שיש מבריק למטבח כדי שייתן אור ותחושה של משטח גדול.


צוות שיש מצדה לשירותכם בכל שאלה! 077-7884088