שיש גרניט למטבח טאג' מאהל

שיש למטבח הוא מרכיב חשוב ביותר לנראות הבית והמטבח, הוא נותן את הטאצ והמראה הסופי של המטבח והוא נבחר בצורה חכמה הוא גורם לכל המטבח להיראות יוקרתי ומעניין. מבין כל דגמי השיש למטבח, שיש גרניט טבעי הוא המיוחד ביותר עם היסטוריה בת אלפי שנים של שיש טבעי ומבחר גוונים עשיר ובולט לשיש גרניט החל מגוונים של שיש שמנת, חום, אדום ושחור. מעל כל דגמי שיש הגרניט למטבח בולט במיוחד שיש טאג מאהל שנחצב בהרים בברזיל דרך חברות המיון באיטליה ועשוי מאבן קוורצית חזקה, עם טקסטורה וגידים עשירים ועמוקים במיוחד, שיש חזק ונעים למגע ולעין. שיש טאג מאהל עצמו מגיע בכל מיני גוונים, גוון אפור עם גידים ונימים עדינים, גוון חום, גוון שמנת, גוון חלודה ועוד. גם הגימורים של שיש טאג מאהל הם שונים וניתן לראות דגמי טאג מאהל בגימור מבריק שהוא ממש חלק ויוקרתי וגם בגימור מט וסאטן. שיש טאג מאהל זה לא שיש גרניט רגיל אלא דגם שונה, מיוחד, עשיר ויוקרתי. אדריכלים ומעצבים בישראל ובעולם מחשיבים את שיש גרניט למטבח טאג מאהל למטבח כדגם הרצוי והבחירה הראשונה בכל פרויקט שלהם.

אך חשוב לדעת

כדי לבחור שיש טאג מאהל עשיר ואיכותי צריך לבדוק את מקור האבן והחוזק שלה וכן האם הלוח מגיע עם רשת בגב השיש כדי שישמור על הגידים ועל חוזק השיש. שיש גרניט טאג מאהל למטבח דורש עבודה של אנשי מקצוע רמה הגבוהה ביותר בעבודות שיש למטבח, אנו בשיש מצדה חותכים את השיש בעדינות עם מכונת חיתוך cnc מתקדמת מאוד אשר שומרת על חיתוך יפה ונעים למגע.

שיש מצדה מובילה בשיש למטבחים בישראל ומעבדת כבר שנים רבות שיש גרניט טאג מאהל למאות לקוחות מרוצים שבחרו שיש יוקרתי ואיכותי.

  • שיש גרניט למטבח טאג' מאהל Taj Mahal - מט

  • שיש גרניט למטבח טאג' מאהל מבריק

מעוניינים באחד המוצרים שלנו ? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם: