שיש אבן קיסר ניקוי ותחזוקה

כשאומרים שיש למטבח בישראל רובנו מתכוונים לשיש אבן קיסר המסורתי והידוע. חברת אבן קיסר הישראלית קיימת כבר עשרות שנים והיא מובילה את ענף השיש למטבח בישראל כאשר ברוב הבתים בישראל מותקן במטבח שיש קיסר. אבן קיסר משווקת את משטחי השיש בעוד מדינות כגון: ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, אנגליה ועוד.


לשיש קיסר מבחר ענק של דגמים במבחר גוונים וגימורים, לבן חלק מבריק, אפור חלק מבריק, משטחים עם גידים אפורים או לבנים כפי שתוכלו לראות בקטלוג המלא של שיש למטבחים של שיש מצדה.

יתרונות משטח שיש אבן קיסר

למשטחי השיש של אבן קיסר יתרונות רבים הן מבחינת המראה האחיד והמיוחד והן מבחינת החוזק ושמירת המראה המקורי לזמן רב.

לשיש אבן קיסר יתרון נוסף ומשמעותי שהחברה נותנת אחריות על מוצריה לכל החיים (בכפוף לתעודת אחריות של החברה), כך שתהיו בטוחים ורגועים שבחרתם את המוצר הטוב ביותר למטבח שלכם!

אך למרות החוזק של השיש, יש להקפיד שלא לפגוע במשטח השיש עם סכינים ומוצרים חדים, לא לשים סירים רותחים או פלטה של שבת על משטח השיש, לא להשתמש בחומרים חזקים כגון: אקונומיקה, סודה קאוסטית, מסירי שומנים, סנט מוריץ וכו'. חומרים אלו עלולים לגרום נזק למשטחי השיש של אבן קיסר (וגם לשאר משטחי השיש הקיימים בשוק)

ברור לכל שאסור בשום פנים ואופן להשתמש במשטחי אבן קיסר כמשטח לחומרי בנין, או לעמוד על משטח השיש כתחליף לסולם.


הכשר למשטח שיש

רוצים להכשיר את משטח השיש? אין בעיה. ע"פ הוראות אבן קיסר יש לשפוך מים פושרים על המשטח ורק לאחר מכן לשפוך מים רותחים.


ניקיון ותחזוקה

הניקיון והתחזוקה של משטחי השיש של אבן קיסר הם קלים ופשוטים: ניתן לנקות באמצעות מטלית לחה וסבון או סקוטש ברייט משומש. אם הלכלוך אינו יורד באמצעים הרגילים כפי שהוסבר ניתן להסיר באמצעות "סנו אבן קיסר". אם יש על משטח השיש אבנית מומלץ להסיר באמצעות "סנו 00" וסקוטש ברייט משומש.


לחברת אבן קיסר חשוב מאוד לתת שירות ללקוחות החברה, לכן אם ישנה בעיה בשיש אל תהססו לפנות למחלקת השרות של אבן קיסר והם יטפלו בכל שאלה או בעיה

ועוד דבר חשוב: חברת אבן קיסר נבחרה כבר מספר שנים ברציפות כחברה עם רמת שירות הגבוהה בישראל

בכל מקרה אנו בחברת שיש מצדה נותנים מענה ללקוחותינו בכל נושא השירות ונשמח שתפנו גם אלינו בטלפון:077-7884088