משטחי שיש גרניט למטבח ניקוי ותחזוקה

משטחי גרניט למטבח – טבעי ומקורי

שיש גרניט הוא השיש הטבעי והמסורתי שנחצב מעומק האדמה בגושים ענקיים ונלקח במשאיות ענק למפעלים שם הוא נחתך לפרוסות של 2 או 3 ס"מ (בשיש מטבח או שיש לרצפה הגרניט בדרך כלל בעובי 2 ס"מ, אך במדרגות העובי מגיע ל3 ס"מ ואף יותר).

שיש גרניט למטבח מוביל מאז ומתמיד את מטבחי היוקרה בישראל ומתאים לאלו שרוצים שיש ייחודי, יוקרתי וחזק. בנוסף כל פלטת שיש אינה דומה לחברתה כך שניתן לקבל עיצובים שונים ומיוחדים שלא מצויים בכל בית.

משטחי גרניט למטבח – גוונים וגימורים

ישנם סוגי שיש גרניט למטבח אשר הם שקטים ורגועים עם גוון בהיר או כהה אך עם גוון אחיד, וישנם דגמי שיש גרניט שהם ממש רועשים עם גידים חזקים. כל אחד והטעם שלו ולכן מומלץ מאוד לבחור בשיש גרניט שיתאים לבית שלכם, והכוונה היא לכך שיש לקחת בחשבון האם הבית מואר או חשוך, מה צבע הריצוף ומה צבע וגימור ארונות המטבח וכו'.

בנוסף לכל מה שסיפרנו לכם היתרון המשמעותי של שיש גרניט למטבח הוא החוזק הבלתי מתפשר שלו (ברוב הדגמים) ובמיוחד חוסר הספיגה, זה אומר שרוב דגמי שיש הגרניט למטבח אינם רגישים לחום ולחומרי ניקוי ובדרך כלל הם מאוד פרקטיים.

שיש גרניט מחזיק לאורך זמן?

חברת שיש מצדה עובדת באופן שוטף עם חברת סנסה העולמית sensa)) שמחזיקה במגוון ענק של דמי שיש גרניט למטבח המיובאים מהודו וברזיל. חברת סנסה פיתחה שיטה ייחודית של חומר המרוח על השיש ומשתלב בתוך החומר ומאפשר לו לנשום, תהליך זה מחזק את הגרניט ומונע חדירה של נוזלים לאורך זמן וכן מונע ספיגה של חומרים קשים למשטח השיש. בחברת סנסה בטוחים כי מוצר זה יעיל ולכן כל רוכשי הגרניט למטבח עם החומר הנ"ל מקבלים 15 שנות אחריות על השיש!


ניתן לראות בתמונה כיצד לכלוך/חומר/כתם וכל דבר לא נספג בשיש סנסה לעומת בשיש גרניט אחר.


ניקוי שיש גרניט למטבח

באשר לניקיון שיש גרניט למטבח, מומלץ מאוד להימנע מחומרים חזקים אלא לנקות עם סבון ומים בשילוב עם מטלית לחה אשר תנקה בקלות וביעילות כל לכלוך לא רצוי. בכל מקרה תמיד מומלץ להשתמש בקרש חיתוך כדי לשמור על כלי המטבח ולמנוע בעיות לא צפויות במשטח הגרניט במטבח. אם לאחר כל זאת ראיתם עדיין כתם חריג ולא צפוי במשטח הגרניט במטבח פנו מיד למחלקת השירות של סנסה או של שיש מצדה ותקבלו מענה מהיר ופתרון יעיל ונקי. 

אנו בחברת שיש מצדה בעלי ניסיון רב בשיש למטבח ועבודה עם שיש גרניט למטבח ולאמבטיות, אם אתם מעוניינים לשדרג את המטבח שלכם עם שיש גרניט טבעי, אותנטי ומיוחד פנו אלינו ונשמח לשדרג את המטבח שלכם.