אחריות שיש קיסר

רבות דובר על שיש קיסר, אבל עניין אחריות שיש קיסר, ממשיך להכות גלים ולספק ללא מעט בתי אב בישראל את הבחירה האולטימטיבית. רכישה עם אחריות ושקט נפשי. הנה לפניכם התעודה הבלתי מתפשרת – זו ששמה את חותמה כי הרכישה שלא בדומה לרכישות אחרות, לעולם לא תרד לטמיון. שיש מצדה – מעבירים לכם את החדשות החמות ביותר בתחום רכישה של שיש עם אחריות. אחריות זו המופצת בלא מעט בתים בישראל רק מוכיחה שיש בהחלט דבר כזה שיש עם איכות.

חשוב לדעת! חברת אבן קיסר מעניקה לרוכשי משטחי הקוורץ אחריות לכל החיים!


כשעיצוב מחיר ושימושיות מגיעים עם אחריות מלאה – אחריות שיש קיסר

שיש קיסר, מוכיח את עצמו במשך השנים ועכשיו, כמו בסגירת מעגל, אחריות שיש קיסר מהווה קרש קפיצה לכל צרכן. ללא חשש, יכולים שאר האנשים להצטרף לרבבות של לקוחות בארץ ובעולם שכבר בחרו שיש קיסר על פני כל השאר. כאמור, כאשר מדברים על אחריות של שיש קיסר, מדברים על אחריות רצינית, אחריות  המוכיחה כי יש מישהו שעומד מאחוריכם ולכן אי אפשר לפסוח על כך. אז החל מינואר 2018 השתנו הדברים והנתון הלא פחות חשוב הצטרף לנבחרת ההצלחות של שיש קיסר – אחריות בכל מובן המילה ולכל החיים! כי לכל אחד מגיע קנייה בטוחה. באמצעות אחריות זו, ניצבים הנציגים של שיש קיסר ומעניקים מענה אנושי ומקצועי לכל פנייה ופניה – מה שמגדיל את הצורך והדרישה במוצר. מחפשים מוצר שאפשר ליהנות ממנו לאורך שנים? בזכות האחריות של שיש קיסר, זה עומד לקרות גם למטבח שלכם!


אחריות שיש קיסר – לבדל את עצמכם מכל השאר

אחריות שיש קיסר, הינו עניין מהותי, אם בעבר הוענקו רק 3 שנות אחריות, השינוי של אחריות לכל החיים הינו בהחלט שינוי של קפיצת מדרגה בתחום. היכולת הזו לתת מענה בכל תקלה ובכל בעיה, הופכת גם כאן את המוצר לאוטוריטה בתחומו – מה שרק מחזק כי שוק המכירות של קיסר אמר את דברו והוא מכסה נתח שוק לקוחות גדול יותר. את הראש השקט כולם מחפשים ולכן, האחריות הינה מעל לכול, בפרט כשהיא חלק מהחיים- היא לא מוגבלת וכך מעניקה ללקוח בדיוק את מה שהוא זקוק לו. חשוב לציין, בכדי שהאחריות תיכנס לתוקפה, יש לדרוש אותה מהמתקין. ספח האחריות- הוא זה שעליו חותם המתקין ואותו הוא מעניק לכם בסיום  ההרכבה. חשוב להדגיש, אחריות ניתנת אך ורק בתנאי שמי שביצע את התקנת שיש אבן קיסר הינו מורשה של אבן קיסר. וודאו כי אכן מדובר במתקינים מורשים של החברה. לאחר מכן, את הספח יש לשלוח במייל או לחילופין להפעיל את האחריות באמצעות האתר עצמו. לשאלות נוספות ועזרה נוספת, בקרו באתר של שיש מצדה ותנו לנו לסייע לכם לסיים את הרכישה על הצד השקט ביותר.