שיש למטבח במחירים נוחים

מאמרים נוספים

שיש למטבח במחיר טוב שיש מצדה – מלמדים אתכם על צריכה מושכלת

זו יכולה להיות סיבה למסיבה, זכייה במחיר למשתכן או לחילופין, סכום כסף שנפל בחלקכם בדיוק שהחלטתם לשדרג את נראות המטבח. מה עושים כאשר הסכום שנפל לידיכם לא גדול אבל גם לא קטן? אתם בטח צריכים שיש למטבח בזול וכאן נכנסים שיש מצדה לתמונה ומנסים לסייע לכם לבחור שיש טוב, עמיד ובעיקר עם מחיר שיתאים לתקציב שהצבתם לעצמכם. אז איך בוחרים? בכדי לדעת מה כדאי ומה נחשב זול הנה כמה דוגמאות מתוכן יתאפשר לכם לבחור את הטוב ביותר.


איך בוחרים שיש למטבח ולא יקר מדי ?

שאלת השאלות, איך בוחרים שיש למטבח בזול? האם כל זול הוא נכון והאם רכישה זולה עלולה להפוך יקרה בהמשך?  לצורך ההמחשה, בואו ונדבר על שיש גרניט, שיש שמחירו שפוי, ללא פערי תיווך ומעניק את כל מה שאתם צריכים. שיש זה שנוצר במעמקי האדמה ומוכיח עמידות בתנאי חום , עומד בפני שריטות ותחזוקתו מינימלית ביותר. נכון להיום, אפשר להשיג שיש גרניט במחיר שפוי, מאידך, חשוב לציין כי הוא לא זול אבל בהחלט יוקרתי.  הנה ההזדמנות שלכם לשדרג את נראות המטבח  ולהשיג בדיוק את העיצוב עליו חלמתם. אז איזה צבע תבחרו? שחור או אפילו צבע לבן בהיר? חשוב לציין, השיש לא יינזק בשום מצב, גם אם פתאום תחליטו שאתם רוצים לחתוך עליו ירקות. לא צריך שום משטח נוסף- השיש יעמוד בזה, גם אם תחליטו שאתם רוצים להניח שם סיר שרק הורד מהתנור או מהכיריים החשמליים. נשמע טוב מדי בכדי להיות אמתי? בקרו באתר הבית של שיש מצדה והתרשמו ממגוון של דגמים שיעניקו לכם את התשובה שבדיוק חיפשתם. שיש תומך, חזק, עמיד בפני הכול ובעיקר לא יקר כפי שחשבתם.


שיש קיסר – זול או יקר?

אם בכל זאת אתם מחפשים שיש למטבח בזול, אולי כדאי לעצור רגע ולדבר על שיש אבן קיסר שמחירו נחשב זול יותר בחלק גדול מהדגמים מכל השאר – אם כי לא בהבדלים משמעותיים. שיש קיסר, שיש סינתטי העשוי קוורץ, פיגמנטים וכך גם פולימרים. אבן זו המיוצרת בישראל נחשבת מותג בישראל ובעולם. אם כן, כאשר בוחרים מוצר עם מוניטין וגם במחיר שפוי – אין ספק כי שיש קיסר יכול לתת את המענה על כך. יש לא מעט יתרונות לשיש הזה, גם משום שהוא מגיע עם אחריות לכל החיים, הוא חזק, ועם מבחר גוונים וגימורים מדהימים. , בסיכומו של דבר, אנו למדים מכך כי שיש קיסר מציג מחירים יחסית זולים ונוחים ולכן זה הופך אותו יותר ויותר לנדרש בשוק המטבחים. שיש מצדה המובילים את עולם שיש למטבח בישראל ייתנו לכם מענה לכל שאלה ואתם יותר ממוזמנים ליצור עמנו קשר.