סוגי שיש למטבח

מאמרים נוספים

יש לא מעט סוגי שיש למטבח  כאמור סוגי המשטחים הנבחרים משתנים על פי צורך. זה יכול להיות משטח העשוי ממגוון של חומרים שחלקם מכילים שיש, מאידך גם שילובים של חומרי גלם שונים. לא מבינים במה מדובר? 


בעת בחירת סוגים של שיש למטבח, נלקחים בחשבון גם משטחים המשלבים חומרי גלם אחרים כמו פורמייקה, עץ ומגוון חומרים נוספים שעליהם נרחיב במאמר שלפניכם. מחפשים שיש מתאים שישדרג את הנראות של המטבח שלכם?


שיש מצדה מספקים לכם את כל התשובות במאמר שמיד תקראו. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף עם מי שצריך. 

כבר בשנים האחרונות ואפילו עשור אחורה, החלו השינויים ונכון להיום יותר ויותר אנשים מבינים את חשיבות עיצוב המטבחים. מיותר לציין כי ההרגשה הופכת נפלאה כשגם המטבח מקבל נראות מושלמת על כל המשתמע מכך.


כאמור, לצד הנוחות, העיצוב עצמו לא פחות חשוב וכאן נכנס השיש המיוחד הזה לתמונה. אם אתם בוחרים את שיש אוניקס, רצוי שתעצרו רגע ותתעכבו על עניין הגוונים- איזה סוגי צבעים יש? בעיקר גוונים שחורים איכותיים ומה שמבדל אותם מכל השאר -זה שלא ניתן להשיג אותם במקומות אחרים.


בנוסף, ניתן להשיג גם את הנראות של המשטחים השקופים – אלו המאפשרים להניח תאורה פנימית וכך גם לא לפסוח על העיצוב שכבר דובר כאן.


סוגי שיש למטבח בעיצובים שונים

קיימים סוגים רבים של שיש למטבח כמו לדוגמא: 

שיש קיסר

מהו שיש קיסר? בוודאי תמיד שאלתם את עצמכם מדוע הדגמים של שיש אבן קיסר כל כך יפים וחזקים, ולמה הישראלים כל כך אוהבים את שיש מסוג אבן קיסר במטבח? התשובה לכך היא פשוטה, שיש מאבן קיסר היא חברה ישראלית כחול לבן ומהיצרניות הגדולות בעולם של משטחי שיש למטבח מקוורץ והיא משווקת את השיש בכל העולם, תהליך הייצור של שיש קיסר מתבצע במכונות חדישות ומשוכללות ועם בקרת איכות גבוהה במיוחד. 


משטחי השיש עשויים מאבן וחול דחוס ומשולבים בקוורץ שהוא אחד המינרלים הקשים והחזקים ביותר בטבע ובנוסף מהיחידים שניתן לייצר ממנו דגמים יפים ומרהיבים שנותנים תחושה שהשיש ממש טבעי, זאת גם הסיבה שמשטחי אבן קיסר חזקים במיוחד מאחר והם מכילים כ- 90% קוורץ ששומר על איכות המשטח.עם חוזק ואיכות כזו אין פלא שאבן קיסר נותנים אחריות על כל הדגמים לכל החיים!  


שיש המיוצר כחול לבן מאבן קוורץ, עשוי מאבן וחול דחוס וניתן לייצר ממנו דגמים מרהיבים המעניקים טאצ' מדהים למטבח, ומעניק השראה ויוקרה לכל מטבח. השיש מגיע ברוב הדגמים בגימור מבריק, ובחלק מהדגמים בגימור מט. חברת קיסר מציעה מגוון ענק של דגמים כמו, דמוי בטון, דמוי שיש, שיש חלק וגימור אבן. לשיש קיסר יתרונות רבים הן מבחינת העיצוב והן מבחינת חוזק המשטח. לשיש קיסר אחריות לכל החיים ע"י חברת אבן קיסר.


סוג שיש אבן קיסר


שיש קונצ'טו

שיש מיוחד הנראה כמו פסיפס אבנים משובצות, המוסיף מראה יוקרתי למטבח,הוא נרכש ברחבי העולם, יש לו גוונים רבים וצבעים מהממים. הוא עמיד בטמפרטורות ועושה את עבודתו נאמנה בתור שיש למטבח.

דגמי הקונצ'טו עשויים בעבודת יד,ולפיכך הגוונים העמוקים והייחודיים עושים את ההבדל בין מטבח רגיל למטבח יוקרתי. בשיש קונצ'טו ניתן לשים תאורה מתחת לשיש שתאיר את המשטח כולו. כל דגמי הקונצ'טו ייחודיים מאוד בגוונים העמוקים והמיוחדים ומתאימים במיוחד לאי במטבח או שולחן שיש במקום מיוחד ונוצץ. 


סוג שיש קונצ'טו


שיש גרניט

שיש גרניט עשוי מאבן טבעית ואמיתית הנחצבת בעומק האדמה. הגרניט הוא שיש מבוקש מאוד וניתן לשלב איתה מגוון עיצובים איכותיים למטבח,שמשאירים חותם אצל כל מי שרואה אותם, משום שמשטחי הגרניט למטבח הינם דומיננטיים וייחודיים. למשטחי הגרניט גוונים רבים כגון, בהירים חלקים, משטחים עם גידים, שילוב של גווני שחור ולבן. גימורי שיש גרניט מגיעים בדרך כלל כמבריק, אך יש גם דגמים שמגיעים בגימור מט, או סאטן (גימור לדר).


סוג שיש גרניט



דקטון שיש

דקטון הנו שיש עם גוון ומראה אחיד, הוא מאוד טוב ועמיד בפני כתמים ושריטות וגם מגן בפני מים. יש לו מראה קלאסי, עבור מטבח בעיצוב קלאסי. משטחי דקטון המיובאים מענקית הייצור קוסנטינו מספרד, בולטים בייחודיות שלהם מבחינת רמת הגימור והעיצוב המיוחדים אשר נותנים השראה במטבח. מעצבי העל של חברת דקטון מקפידים על כל פרט בפיתוח ובעיצוב הלוחות העשויות מן פורצלן זכוכית קוורץ ומתכת המשתבלים בחום אדיר והתוצאה ניכרת לעין במראה המושלם והיוקרתי. 


סוג שיש דקטון


שיש אנובה

שיש העשוי ממינרל חזק מחומר קוורץ, יש לו גוונים רבים וניתן לסגנן מראה מודרני למטבח. זהו שיש מבוקש אשר נותן מענה לגוונים כהים, ומקושקשים במיוחד, שלא מותירים מקום לדמיון. קוורת הוא מינרל מיוחד ממנו מיוצר שיש אנובה המיובא מהודו ממיטב המפעלים עם איכות מעולה ורמת גימור גבוהה. ההופעה של השיש במטבח נותנת תחושה טבעית ומשרה הרגשת רוגע.


סוג שיש אנובה


שיש סיליסטון

משטחי השיש של סיליסטון מיוצרים בספרד ע"י ענקית השיש חברת קוסנטינו. שיש סיליסטון בדומה לשיש אבן קיסר עשוי מקוורץ ומינרלים טבעיים, וביחד עם הדבק המיוחד ההופך אותו לחזק מאוד, ועמיד לאורך זמן. דגמי השיש של סיליסטון הינם רבים מאוד עם כל הסגנונות והגוונים, והם מתאימים לכל כיס ולכל בית. חברת סיליסטון נותנת אחריות על משטחי השיש לשנים רבות, דבר שמוכיח על אמינות ואיכות החברה.



שיש קיי סטון

שיש למטבח המיוצר מקוורץ ומינרלים טבעיים ברמת גימור גבוהה מאוד. שיש קיי סטון מגיע במבחר ענק של גוונים החל מבהיר חלק, בהיר עם גידים, שיש כהה בשילוב גידים בהירים ועוד צבעים רבים. משטחי קיי סטון למטבח ידועים באיכותם רבת השנים וביחד עם רמת העיצוב הם מתאימים לכל לקוח ולקוחה אשר חפצים בשיש איכותי ובמחיר משתלם למוצר.



פורצלן אטלס

אטלס היא חברה איטלקית הידועה במשטחי שיש המתאים מאוד לכל מטבח, חזק מאוד עמיד בפני שריטות, כתמים וסירים חמים.
העיצוב היוקרתי של משטחי אטלס מאיטליה הפך למוצר מבוקש בכל מטבחי היוקרה בעולם. למשטחי אטלס יתרונות רבים הן מבחינת הגימור והאיכות, והן מבחינת הגוונים הרבים העמידות והיופי שנותנים מענה לכל מטבח ולכל שילוב.



פורצלן אסקלה

משטחי הפורצלן למטבח המיובאים מספרד מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, כאשר משולב בחומר פורצלן, חול ודבק מיוחד שגורם למשטח להיות חזק ומתאים במיוחד למטבח הישראלי. בשיש אסקלה ניתן להניח ללא חשש סירים חמים ומראה השיש לא יפגע כלל. האיכות והיוקרה של אסקלה יצר לה שם של, מוצר איכותי ומיטב המעצבים בישראל בחרו לעבוד עם אסקלה למטבח. בחברת אסקלה לא מתפשרים על העיצוב וכל הזמן משיקים מוצרים ודגמים חדשים שכובשים בסערה את עולם השיש במטבחי ישראל.



שיש אוניקס

שיש מדהים עם גוון טבעי המספק למטבח את הנראות המושלמת. שיש זה עשוי מחומרים שבאמת ובתמים שינו את הכללים בעיצובו של המטבח. נכון להיום, בזכות תוספת של כמה צבעים וכך גם גוונים חדשים – יותר ויותר אנשים משלבים את המשטח הנ"ל כשהם בוחרים את השיש המתאים ביותר עיצובית ממגוון סוגי שיש למטבח הקיימים בשוק.


סוגי שיש למטבח וחומרי גלם שונים לעיצוב ראוי

לכל חלק מאותם סוגיים של שיש למטבח יש חלק, כך גם לבחירת החומרים מהם יהיה עשוי כיור המטבח. אין ספק כי השקעה בחומרי גלם טובים יאפשרו את האווירה המרשימה ביותר גם כאשר בוחרים להעלות את רמת העיצוב במטבח. 


אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים משטח / חומר גלם נכון לכיור? חומר גלם שיתנקה טוב, משהו שלא יצבור לכלולים וכך גם לא יתפתח בו טחב. ההמלצה הרווחת היא להשתמש בסוגים כמו שיש קיסר העמיד בכל התנאים והסטנדרטים הגבוהים וכן מחירו שווה לכל כיס וכן אוניקס שכבר הוזכר בפסקה הקודמת.ישנם סוגים רבים של שיש למטבח בגוונים רבים כגון: גווני דמוי שיש, גווני בטון, סגנון מוזהב ועוד. 


לכל אחד מהדגמים יתרונות רבים, ולכן חשוב לפני שבוחרים שיש למטבח להתאים את משטח השיש לארונות מטבח ולשים לב שישנה התאמה למטבח. אם ארונות המטבח הם בגוון בהיר, אז כדאי לחשוב על שיש כהה, או שיש בהיר עם קווים כהים. סוגי השיש למטבח הינם רבים מאוד ולא כל סוג מתאים לכל לקוח/ה, למשל שיש זול לא יתאים למשטח יוקרתי וכן להיפך, לכן יש לשים לב להבדלים בין סוגי השיש למטבח ולפיהם לבחור את השיש בביתכם אשר יחזיק לאורך זמן ובהנאה מרובה. 


מתלבטים בין סוגי שיש למטבח כזה או אחר? בחברת שיש מצדה רואים עבורכם את כל התמונה ועוזרים לכם לבחור את המשטח שילווה אתכם לטווח הארוך ביותר. לצד עיצוב מושלם, כך גם פרקטיות ושמירה תוך כדי כללי תחזוקה מינימליים. בקרו באתר הבית שלנו, השאירו פרטים ונשמח לספק לכם את כל המידע הנדרש לקנייה בטוחה.