משטחי פורצלן ושיש דקטון ניקוי ותחזוקה

עד לפני מספר שנים התרגלנו כי משטחי ריצוף פורצלן או בשמם המוכר "גרניט פורצלן" היו מתאימים רק לריצוף בתים או לחיפוי אמבטיות, אך עם התפתחות הטכנולוגיה הוכנסו משטחי הפורצלן למטבחים בישראל והם מהווים היום שחקן משמעותי במשטחי השיש למטבח בישראל.

קחו לדוגמא את משטחי הפורצלן למטבח של דקטון ((Dekton שהיא חברת בת של התאגיד הספרדי הענק קוסנטינו, בדקטון פיתחו מוצר של פורצלן משולב בזכוכית, מתכת וקוורץ שנכנס לתנור בחום של כ2000 מעלות, לאחר מכן נעשה למשטח דיקוק בלחץ של כ25,000 טון! זהו תהליך שיוצר מוצר ייחודי שמדמה שיש טבעי מעומק האדמה. הטכנולוגיה המתקדמת של דקטון שיש גורמת לכך שהמוצר מתעדכן ומשתדרג כל הזמן ובשילוב העיצוב והגימורים היפים זהו מוצר שאין לו תחליף!

משטחי הפורצלן של דקטון עמידים במיוחד מאחר ואלו משטחים עם נקבובית נמוכה מאוד, דבר שמונע באופן משמעותי היווצרות של כתמים ומחומרים כימיים שמשתמשים כיום בכל בית בישראל. זו גם הסיבה שקל ונח לנקות ממנו כתמים קשים כגון קפה, כתמי יין, דיו וחלודה.

חוששים משריטות במשטח? לא בדקטון

משטחי הפורצלן של דקטון הינם בעלי עמידות גבוהה לשריטות ואין חשש שכלי חיתוך ביתיים ישרטו אותו. חובה להדגיש כי חברת דקטון העולמית ממליצה להשתמש בקרש חיתוך כדי לשמור על כלי המטבח ולמנוע בעיות לא צפויות.

העמידות הגבוהה של משטחי דקטון כבר ידועה ומוכרת ולכן המוצרים מתאימים גם לגינות החשופות לשמש וגשם וכן בשטחים מסחריים שנמצאים בשימוש רב.  אולי משטחים אחרים יתבלו וצבעם ישתנה עם הזמן, אבל הגימור של  דקטון יחזיק מעמד לכל אורך חיי המוצר ואף פעם לא תצטרכו להחליף או ללטש אותו.

בנוסף לכל מה שכתבנו, למשטחי דקטון ישנה עמידות מצוינת לטמפרטורות גבוהות מבלי להתפשר על האסתטיקה וגימור המשטח. על משטח דקטון ניתן להניח מכשירי חשמל וכלי מטבח חמים או מחבתות וסירים לוהטים ישירות על המשטח ללא חשש לנזק.


איך מנקים שיש דקטון ומשטחי פורצלן?

הניקוי והתחזוקה של משטחי שיש פורצלן בכלל ודקטון בפרט הוא קל ופשוט, אין צורך בסקוטש וחומרים חזקים אלא לוקחים מטלית לחה עם קצת מים ומעבירים על המשטח והוא יהיה נקי. אם אתם כאלו שאוהבים שהמשטח מבריק ונוצץ קחו קצת סבון עם מים שימו על המשטח ותעבירו סמרטוט לח ומשטח דקטון יראה כחדש.

חשוב לדעת: אם ישנו כתם חריג במשטח אל תנסו מיוזמתכם להשתמש בחומרים שונים וחזקים אלא פנו למחלקת השרות של דקטון ותקבלו מענה מהיר ויעיל.


אנו בחברת שיש מצדה - שיש למטבח,  גם לשרותכם בכל שאלה במחלקת השרות: 077-7884088