התקנת שיש למטבח

מאמרים נוספים

הנראות של הבית היא מעל לכל, כך גם המטבח המתמזג לרוב עם הסלון, המקום בו מבלים את רוב שעות היום בין אם מדובר באירוח ובין אם מדובר בשימוש שוטף. אי לכך ובהתאם לזאת, חשוב תמיד לזכור, לא כל שיש שתמצאו יתאים למטבח שלכם. בדיוק בשלב הזה, שיש מצדה – מומחים בתחום השיש, מציגים בפניכם את המדריך שיעזור לכם למנות חסרונות אל מול יתרונות שיש לפני שאתם ניגשים למלאכת התקנת שיש. רוצים לדעת מה העלויות העומדות בפניכם ואיך לזהות שיש איכותי שיקפיץ את נראות המטבח ויספק לכם בדיוק את התשובה לשימוש איכותי? הבאנו לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

התקנת שיש למטבח מעוצב –הקשר בין עיצוב לשיש

אז כטיפ ראשוני להליך של התקנת השיש למטבח, מדברים על עיצוב השיש. נכון להיום ניתן להשיג שיש למטבח במבחר של דגמים וכך להתאים את עצמם לאופנה וכך גם לטרנדים המתחלפים. יש צבעים מגוונים וכך גם מט או מבריקים- מה שהופך את הבחירה לקלה ומתאימה יותר. אז בכדי שתוכלו להשיג שיש מעוצב ומותאם למטבח- עיינו בצורה מקיפה בקטלוגים המוצגים של כל החברות ורק אחר כך החליטו את העיצוב המתאים ביותר למטבח שלכם. כמובן ניתן לבצע גם החלפת שיש במטבח במידה וקיים.

כמה זה עולה לכם? מחיר החלפה והתקנת השיש

לפני כל רכישה, כמו תמיד, עולה גם עניין התקציב, כמה זה באמת אמור לעלות לכם? מבין המבחר הגדול ביותר היתרון הינו גם טווח מחירים נרחב ביותר. מחיר שיש למטר ינוע בין 450 שח ויכול להגיע גם ל10.000 שח, כאמור, הכול עניין של תקציב. כמה אתם באמת מוכניםלהשקיע במטבח שלכם? אם תשאלו את שיש מצדה – לא צריך להשקיע סכומי עתק בהתקנת שיש למטבח או לכל מיקום אחר- כל מה שצריך זה למנות את היתרונות ביחס לחסרונות ואז להחליט על איזו עלות אתם הולכים ואם היא אכן מתאימה למה "שיש לכם בכיס".

כושר ספיגה וחוזקו של השיש

כאמור, אם תרצו לרכוש שיש במחיר שפוי, יידרש מכם לבדוק את היתרונות שלו, אחד מהם קשור ברמת החוזקה והספיגה של החומר. בשלנים חובבנים או מקצועיים?אוהבים לשהות את רוב השעות שלכם במטבח?ניתן לבחור שיש מעוצב לפי טעמכם אך כאן גם חובה עליכם שלא להתפשר בחוזקת החומר. יש לבחור כושר ספיגה נמוך – זה חשוב כי כך למעשה הנוזלים שישפכו במטבח לא יספגו בשיש עצמו ויפגמו בו לטווח הארוך. מיותר לציין כי שיש המעודד ספיגה – הוא זה שייצר כתמים, חיידקים ועוד. מחפשים שיש שישמש גם אלמנט עיצובי ואתם פחות מבשלני הדור? כאן תשימו הדגשים יותר על העיצוב ופחות על הספיגה.
בסיכום דבר, חשוב שתבחרו שיש שגם ישרת את האלמנט העיצובי וגם יפגין חוזקה ועצמת ספיגה נמוכה. מבולבלים? לשיש מצדה יש את כל האפשריות לסייע לכם באמצעות התקנת שיש למטבח מכל הסוגים הכי טובים שיש, בקרו באתר שלנו עוד היום.