התקנת שיש אבן קיסר

התקנת שיש אבן קיסר אינה נחשבת מסובכת ובתנאי שתעשו את כל המבדקים מבעוד מועד. ראיתם שיש אחר בתצוגה כזו או אחרת? עצרו רגע, אל תתנו לזה לבלבל אתכם, כבר בשלב זה,  רצוי לחקור את כל הצרכים שלכם לרבות פונקציונליות וכך גם רמת עיצוב של שיש. צריכים עזרה? שיש מצדה – מסייעים לכם בבחירת  והתקנת השיש שיעשה את ההבדל הגדול.  משתייכים לבשלנים הגדולים או שאולי "נשענים" רק על אלמנט העיצוב? כל התשובות במאמר שלפניכם.


מחקרים מעידים כי – אבן קיסר היא זוכת הכלל

עם עובדות לא מתווכחים, לא פלא שאנשים בוחרים התקנת שיש אבן קיסר למטבח שלהם. בעוד השוק רווי דגמים וסוגי שיש – אבן קיסר מככבת במרבית בתי אב בישראל. מה באמת הופך את השיש הזה להצלחה? קבלו לוחות אבן העשויות תרכובות קוורץ ופולימרים (אבן טבעית ואבן סינטטית) המעניקים מעצם שילובם משטחים מרהיבים בגוונים וצורות ללא פשרות. אז נכון שאבן קיסר לא נחצבת אלא מיוצרת באופן מלאכותי, מאידך, היא בהחלט עונה על לא מעט ציפיות הן מבחינת עיצוב, פונקציונליות ותקציב אישי . כפי שהבנתם, זה לא משנה שלא מדובר בתרכובת טבעית לגמרי – אלא יותר בשימוש נכון, התאמה וכך גם עיצוב ועלות שווה לכל כיס. 


התקנת שיש אבן קיסר – תחת קורת גג אחת

שיש קיסר נותנים אחריות לכל החיים, בתנאי שההתקנה מבוצעת על ידי מתקין מורשה של שיש קיסר, כמו שיש מצדה. קראו על אחריות שיש קיסר.

מבין כל היתרונות, לאבן קיסר משטחי עבודה המותאמים למטבחים החזקים ביותר. במטבחים המופעלים בעצימות גבוהה – אבן זו אכן מצליחה לעשות חיל מה שמעידים לרוב אחוזי המכירה שלה. היתרון הגדול הוא לראות אבן זו ממוקמת ברף גבוה מאוד בהקשר לשימוש ונוחות עבודה- מה שמסביר מדוע המון אנשים בוחרים בה. אז קודם כל חשוב לציין את העמידות לשריטות, לרמת הספיגה הנמוכה המונעת כתמים וכך גם עמידות בפני טמפרטורה חמה. לצד זאת, חשוב לציין כי אבן זו עמידה לחום עד גבול מסוים. אז כן, אם בכול זאת בחרתם את המצוינות של אבן קיסר, שימו לב, שמרו ואל תניחו סירים חמים ישירות על המשטח- זה עלול לפגוע בצבע ואף בשלמות המשטח. הניחו בוצ'ר או משטח שיש לסירים או כל משטח והניחו עליו את הסירים. לא הבנתי מה הכוונה? מי שכן רוצה לבשל אז שיש קיסר לא טוב לו?


בסיכומו של דבר, התקנת שיש אבן קיסר משתלמת בעלותה ונפוצה בלא מעט מטבחים השמישים ביותר בארץ ובעולם. מדברים על עלות מול תועלת – זו הולכת להיות ההחלטה הטובה ביותר שאי פעם תעשו.  יש לכם שאלות נוספות? צריכים הצעת מחיר? פנו לשיש מצדה וקבלו את המחיר הנכון ביותר ללא תחרות.